Kötelező rossz a HTK01-en

2010.02.03. 18:07

Nem frissül ez a fránya blog az írásaim nélkül :-D De csapjunk is a lecsóba időrendben visszafele haladva. 

 
Felvettem Ollé János tantárgyát Modern eszközök a pedagógiában címmel, ahol konnektivista eszközökkel valósul meg az oktatás. Az első óra visszajelzései pozitívak – meglássuk.
 
HTK01 összes videóját megnéztem. Kulcsi és PP lelkesek, de látszik a fejlődési potenciál a videózási technikájukban. Ez nem egyedi, hisz én is kellemesen elcsesztem egy streaming adást a Cheerleader lányaink debütálásán :-D Még jó, hogy készültek képek és offline film is. Tehát megnéztem a felvételeket és igyekeztem követni a felhalmozott blogbejegyzéseket.
 
A kurzus indulása előtt volt az ELTE PPK-n a II. Oktatás-Informatikai Konferencia. Itt főszerepet kapott egyéb pedagógia témák mellett a konnektivista elmélet. Meglepően korrektül körbejárták a hálózati oktatás témáját a szakértők. A kiadvány pedig egy több száz oldalas könyv lett! Online is elérhető rendezett formában. Meglepett, hogy a második napra nem fogyott a résztvevők száma, hanem gyarapodott. Szót ejtenék még az egri informatikus fejlesztésekről, amik példamutatóak kis országunkban. Csak címszavakban 80%-os wifi lefedettség, évi 800 laptop a hallgatóságnak és online elérhető előadások...
 
Mostanában hetente többször előfordultam konferencián, szemináriumon, tájékoztatón, meetupon, vagy startupon. Nagy hiányosság, hogy még egy Csiripestre sem sikerült beesnem. Sok hasznos dolgot el lehet esni a nagyoktól.
 
Az elmúlt évben pótoltam be a lemaradásom online felületeken. A legtöbb ismerősöm agyára mentem egy-egy rendezvényem promójával, vagy nonstop twitteléssel a leglehetetlenebb helyzetekben :-D Hihetetlen sok időt el lehet tölteni félig ismeretlenek között. A párkapcsolatom is csak az mentette meg, hogy Lilla hasonló beállítottságú ;-)
 
A konnektivizmus eszméje számomra már 7-8 éve kikristályosodott, amikor tizennégyen dolgoztuk ki a számvitel vizsgára a tételeket :-D Nagyjából ennyit szántam a bevezetőm pótlásaként a mai napra. Most rohanok hóláncot szerezni a holnapi osztrák útra.
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csakazik.blog.hu/api/trackback/id/tr621750022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása